Natalia Lesz, Julia Pietrucha i Przemek Saleta zmieniają swoje życie / Fot. Jacques44
Natalia Lesz, Julia Pietrucha i Przemek Saleta zmieniają swoje życie / Fot. Jacques44
Jacques44 Jacques44
437
BLOG

Amerykański sen za unijne pieniądze

Jacques44 Jacques44 Gospodarka Obserwuj notkę 8

To był szok podczas konferencji prasowej - Natalia Lesz kończy karierę muzyczną, Julia Pietrucha rezygnuje z aktorstwa a Przemek Saleta raz na zawsze zrywa kontakty z mediami! Wszyscy rozpoczynają życie od nowa - w Błoniu pod Warszawą. Czyżby aż tak źle było w showbiznesie?

Tu mieszkają i pracują w sklepie mięsnym. Przemka Saletę możemy zobaczyć jako rzeźnika z długim rzeźnickim nożem. Obok niego występują Julia Pietrucha jako masarka i Natalia Lesz wcielająca się w rolę ekspedientki sklepu mięsnego. Tłoku w sklepie nie ma, ale Przemek z właściwym sobie stoickim spokojem stwierdza - Polubią nas! - i znacząco sprawdza jak ostry ma nóż...

To byłby cios dla ich fanów, na szczęście to tylko sekwencje z nowo powstałego teledysku promującego miasto Błonie. Film będzie miał oficjalną premierę podczas nadchodzących XIV Dni Błonia w dniach 8-12 czerwca. Równolegle piosenka z teledysku ma się pojawić na antenach stacji radiowych.

Teledysk nie jest reklamą Błonia wprost. Autorom zależało na wywołaniu zaciekawienia odbiorców decyzją znanych i lubianych gwiazd, które porzucają swoją karierę na rzecz podwarszawskiego Błonia by rozpocząć tam nowe życie. Po raz kolejny liczy się pomysł! A efekty kreatywnego myślenia mogą przynieść owoce na kilku płaszczyznach: medialnej, reklamowej, biznesowej i politycznej...

Czy zamysł autorów się sprawdzi? Musicie ocenić sami. Jedno jest pewne - dzięki takiej śmiałej decyzji marketingowej burmistrz Błonia - Zenon Reszka zapewnił sobie wybór na kolejną kadencję... Dlaczego? W odróżnieniu od zleceniodawców innych miejskich reklamówek sam w filmie nie występował, ale zapewnił tę możliwość - być może jedyny raz w życiu - ponad 230 mieszkańcom miasta. Oni, ich rodziny, znajomi dotkną w pewnym sensie panteonu filmowej sławy i będą mogli opowiadać o tym dzieciom i wnuczkom. Amerykański sen w Polsce? Tak, właśnie spełnia się w Błoniu.

No i w na koniec wisienka na torcie... Cały projekt o budżecie 600 tys. złotych miasto sfinansowało w lwiej części ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego 2007 - 2013 i jest częścią projektu "Kierunek Błonie", który promuję w sposób innowacyjny i niekonwencjonalny gminę. Fenomen!


 

Jacques44
O mnie Jacques44

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka